Merhabalar 7+1 im az önce doktordan geldim lekelenmelerim olduğu için geçen hafta progestan hap vermişti Allah’a şükür kalp atışını da duyduk yatıp dinleneceksin düşük tehlikesine karşı dedi ve progestan iğne verdi 3 günde bir vurulup 10 gün sonra geleceksin dedi aynı durumu yaşayıp atlatan var mı aranızda 😔