havvakaratas_09 Değerli hamile annelerim kan testi yaptırdım alfa-feto protein (Aftp) 69.3 çıktı sizce normal mi yüksek mi
Mine_Minel havvakaratas_09 merhaba pazartesi günü çıktı benim sonuçlarım da fakat doktorunuz mom değerine bakarak yorumluyor tek başına AFP değerini tek yorumlayamıyorlarmış ve gebelikte AFP yükselirmiş zaten
havvakaratas_09 Mine_Minel teşekkür ederim cevabınız için hepsini tek tek anlattı biraz bunu uzun anlattı kafama çok takıldı