Kızlar merhaba,
Bilen biliyor artık 25+5te şekerim olduğunu öğrendim ve bebeğim 1078kgdı. İki hafta öndeydi oğlum. O zamandan beri diyet yapıyorum şuan 30+5teyim doktora perşembe günü gideceğim yani aylık kontrolümü 7-10 geçmiş oluyor. Bugün eczaneye gittim, tanıdık. Eczaneci dedi ki karnın çok küçük, 5 aylık gibi duruyorsun dedi 🥺 Acaba bebeğim geri mi kaldı ya ? Nasıl olacak şimdi perşembe 🤦♀️ Bu arada iç karnım geniş değil. Bebeğiminde hareketleri azaldı 30′a girince 🤦♀️