kalbimin_cicegi İçinde bulunduğumuz şu zor dönemlerde evden çıkmazken ve neredeyse hiç grip olmayan ben şuan grip oldum kızlar. 3 yaşında oğlum da var o da geceden beri ateşli. Hamilelik sebebiyle biliyosunuz ki ilaç da tavsiye edilmiyor. Bildiğiniz bitkisel yöntemler varsa yazabilir misiniz. Şimdiden teşekkür ederim 😍
zuzummm3 kalbimin_cicegi aklıma gelen bitki çayları var. Mesela zencefil, ıhlamur, papatya, rezene, kuşburnu, melisa çaylarını güvenle içilebilirsiniz. Bağışıklığınızı güçlendirir. Geçmiş olsun 😌
Gayserili38 kalbimin_cicegi Dr gitti bence bi yakınım yeni grip yüzünden 6 buçuk aylık bebeğini kaybetti Allah korusun dikkatli ol canım
Anneaksoy Bnde oldum sadece parol yazdılar nane limon meyve tavuk çorbası limonlu sarımsaklı tarhana falan öksürük ve balgam kaldı birz
zuzummm3 kalbimin_cicegi rica ederim. Havalar çok bozuk birde salgın tabii 🙄 Dikkat etmek gerekiyor gerçekten. 😌
kalbimin_cicegi Gayserili38 ay allah korusun ya. İnsan hastaneye gitmeye de korkuyor şu zamanda malum ortalık virüs kaynıyor
Gayserili38 kalbimin_cicegi aynen öyle canım ama git bebeğin suyuna falan bakarlar o dediğim olayda suyu bitmiş