nur006 Kızlar geçen sefer bimden anne yanı yatağı aldım. (Babynest)Ama bayağı yumuşak duruyor. Bebekler bu kadar yumuşak yerde yatar mı yoksa biraz sert mi olması lazım? Tecrübesiz olduğum için fikrim yok yardımcı olursanız sevinirim 😌😌😌
Esma3350 nur006 nur006 merhaba bende bugün aldım BİM’den ama bence yumuşaklık açısından gayet iyi ve kullanışlı 😊