Dilekcnkn Kızlar affınıza sığınarak yazıyorum kusura bakmayın şimdiden folik asit bitti ve demir (kan)ilacı verdi doktorum , ama dışkı siyah geliyor sizde aynı durumu yaşıyor musunuz doktoruma mı sorsam acaba ? Tekrardan kusura bakmayın😞
Elifsennn Dilekcnkn canım ne kusuru evet baştan bende korkmuştum doktorum normal dedı korkulacak bısey yok yani
Senaaa1 Dilekcnkn sormanıza gerek yok ben gebeliğimin en başından beri kullanıyorum dediğiniz gibi siyah geliyo hatta kabızlık yada ishal yapabilir dikkat edin 33.haftadır kullanıyorum ben
cemre- Senaaa1 bende de kabızlık yapıyordu doktor dedi kabızlık yapıyorsa şurup iyi ekecek sana .şurubunu verdi doktor ilacın adı maltofer 100 mg ufak şaseler içerisinde kan ilacı var şurup olarak .çok iyi geldi bana mide de bulandırmıyor rengi kan kırmızısı ama tadını sevdim kan gibi kokmuyor hap içerken tiksinirdim ben koktuğu için. Kabızlıktan muzdarip olanlara tavsiyem doktora danışın bu şurubu kesinlikle alın .
Serpil-3 Dilekcnkn sanırım ilk defa demir ilacı içiyorsunuz bu herkeste aynı olur fazla demirin dışkıyla dışarı atılımı korkma
Dilekcnkn Serpil-3 Yani çok önceden içmiştim o yüzden pek hatırlamıyorum ☺️ İnsan hamile olunca herşeyi bir takip ediyor
Morvy Dilekcnkn aynı postu bende açmıştım ilk kullandığımda çok korkmuştum gayet normal kullandığınız sürece hep siyah olucak☺️bence doktorların baştan bilgilendirmesi lazım😂
winteriscoming Morvy her şeyi de dr lardan beklememek gerek ilacın prospektüsünde yazıyor tüm yan etkiler 🙈
Ozlem23 Dilekcnkn demir ilacindan o doktor folik asidi bırak dedi mi ikisini birlikte kullanmaya devam etmen gerekiyodur belki
Kaderyas01 Dilekcnkn oluyor canım normal moralini bozma normal yani her insanda oluyor bende de oluyor şuan ikinci gebeliğim ikisinde de kullandım aynı durumu yaşadım ☺️