Selam kızlar bugün ilk kez alttan muayene oldum size diyeceğim tek şey korkmayın okadar abartılcak kadar değil burda kimseyi korkutmanın anlamı yok herkesin acı eşiği farklıdır mesela ben iğneden bile tırsarım siz düşünün gerisini😄 Rabbim hepimizin yardımcısı olsun Cuma saati hürmetine hepimize kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🙏