Benim de doğumuma çok az kaldı ve yazın tatile gitmeyi düşünüyoruz, çok bunaldık. Biz geçen yaz da eşimle otel tatili yaptık ve hiçbir şey olmadı. Güvenli turizm sertifikası almış bir oteldi ve çok sıkı önlemler alınmıştı. Siz de o şekilde bir otel tercih ederseniz hiçbir şey olmaz inşallah. Biz bu yaz sadece bebekle zor olur diye kendi ailemle tatile gideceğiz. Bebeğe annemle dönüşümlü bakarız daha rahat olur diye düşündük. Siz de imkan varsa öyle yapabilirsiniz.