Canfat 19+5 gayet iyiyiz sadece geceleri rahat uyuyamıyorum 🥱mide bulantılarım hafta başında geçti yinede ufak sabahları oluyor ilaç kullanıyorum bulantı ilacı ve midem yanmıyor çok şükür belki ilerleyen zamanlarda yanar 🤷🏻♀️iştahım gayet açıldı 😋ayakta olunca sırt bel kalça ağrılarım oluyor 🤦🏻♀️ufak pıt pıtları hissediyorum 🥰👣hoşuma gidiyor 👼🏻🤰🏻Sabırsızlıkla günlerin akıp gitmesini bekliyorum 🙏🏻🌸