Çoğunlukla korkulacak bir şey yok ama mutlaka doktora görünmelisiniz. Salı günü ben de yaşadım hemen baktı doktor kese ve bebek iyi durumda dedi ama kahverengi leke içeride olan bir kanın kurumuş, akıntıyla gelen hâli mutlaka doktor bir baksın içiniz öyle rahat etsin🙏🏻 Benim keseden bağımsız bir kanama alanım var ufak o yüzden olmuş mesela hemen iğne, ilaç ve dinlenme verdi önlemi almak lazım diye düşünüyorum🙏🏻