Cemilef92 Merhaba arkadaşlar, 5 haftalık hamileyim ilk muayeneyi olmadım ve ne zaman gideceğim konusunda kararsızım, sizler gittiniz mi keseyi gördünüz mü ? Deneyimlerinizi yazarsanız çok mutlu olurum 😊
Dilekcnkn Cemilef92 Herkesde durum farklı canım ben 4+3 keseyi gördüm 5+2 bebeği 6+1 kalp atışını duydum sen en iyisi 7 haftalıkken git herşeyini görürsün inşallah 🙏🏻
mommyjean Cemilef92 bende şu an 5+1 im işte 4 gün sonra gideceğim nasipse tam 5+5 olmuş olacak inşallah kese gözükür bişey olmaz 🙈
_Aysgll_ Merhaba canım. Bende 5+4 te gitmiştim keseyide gördük kalp atışını da dinledik şükür. Ama herkeste farklı oluyo. Önceki gebeligimde 8. Haftada kalp atışı duymuştum ben. Sen en iyisi 7. Hafta gibi git daha iyi olur . Şimdi gidersin kese görünür kalp atışı için yine beklersin … Biraz bekleyip öyle git daha iyi olur 🤗 Sağlıkla gelsinler inşallah ❣️
Cemilef92 mommyjean Sizinle aynıyız 😊 Ben de 6 hafta olunca gideyim en iyisi, ama bir sorun var mıdır diye düşünmekten de kendimi alamıyorum
Petyynut 5+5′te keseyi gördüm aslında doktorum daha geç çağırmıştı ama ufak bir lekelenme yaşayınca hemen gittim kese ve bebek görüldü haftaya da kalp atışı için çağırdı umarım sağlıkla duyarız 🙏🏻