kelebegimm07 @Gulsen4224 Gülşen hanım biliyorum yeni doğum yaptınız. Günü önemli değil ne zaman müsait olursanız o zaman bakın ve benim meragimi giderin artık catlicam meraktan🙏 https://resmim.net/i/WselL
kelebegimm07 Cevik_01 cnm aslında hiç anlamam Gülşen hanım belki bakar size de🙏 ama ben inceledim tahminim kız gibi geldi bana alt tarafında çıkıntı göremedim çünkü💗
kelebegimm07 Dilekcnkn evet cnm gördüm ben paylaştım ne zaman müsait olursa o zaman bakar inşallah daha doktora gitmeme 2 hafta var çünkü çok merak ediyorum🙏
Dilekcnkn kelebegimm07 Bende 12 haftayken gittim şu an 13′üm 16 haftada gel dedi merak sardı benide ☺️
kelebegimm07 Dilekcnkn bende şuan 12 deyim doktor 14 te söylerim kesin dedi ama 2 hafta nasıl beklerim Bilmiyorum 🤷🏻
Cevik_01 kelebegimm07 ya banada doktorumuz %70 80 erkek dedi ama açıkçası hiç sinmedi içime bana da hep kız gibi geliyor ☺️
kelebegimm07 Cevik_01 ayni durumdayız desem🤣 doktoruma ısrar ettim birşey söyleyin diye. Net değil ama erkek olabilir ama net birşey demiyorum değişebilir dedi. Ben ilk hamile olduğumdan beri kız hissediyorum ama 💗💗💗💗
Cevik_01 kelebegimm07 Ben gittiğimde de 12 haftalıktı bu çarşamba gittim hatta 13 haftamıza 1 gün vardı ama şu aylar işte hiç geçmek bilmiyor bir türlü şafak sayıyoruz resmen😂
Cevik_01 Yaaa gönlünden kız geçiyordu ama nasipte erkek varmış demekki sağlıkla gelsin inşallah eli ayağı düzgün olsun da gerisi önemli değil çok sevindim ama yazmana bakalım bizimkine ne diycek 🥰☺️
kelebegimm07 Cevik_01 Aynen öyle yapacak bişi yok sağlıklı olsun da 🙏 inşallah sizinkini gönlünüzden geçen olur🙏🤍
Cevik_01 kelebegimm07 inşallah cinsiyetten önce sağlığı önemli zaten ☺️ Kaç haftalıkken gösterdi peki sizinki