Ecem0642 Arkadaşlar ben dün doktoruma gittim 32 haftalık gebeyim ama bebegim 30 haftalık görünüyor 1.5 hafta geriden geliyo protein alamıyoruz herşeyi yiyip içtiğimiz halde doktorum 34 doğum yaptircakmis beni sebebi ne olabilir bilen varmi
Emnemrahf Ecem0642 belki içerde beslenemediği için alıcaktır dışarda daha cabuk toparlanır diye olabikir keşke detaylı sorsaydınız neden bi sorun mu var falan dıye?
Bsmlh Ecem0642 direnç yüksektir kan akımı ondan erken alır ıspanak içine az kıyma ile proteini kaldır soluna yat hep degısme olabılıyor