ogrencianne35 korkmazkubra bana 75 mg yapıldı ve bence sizinki gayet iyi benim açlık 107 1 saat 120 2 saat 200 cıktı diyet yapıyorum şuan
ogrencianne35 korkmazkubra sizin muhtemelen şekeriniz zaten hep düşüktü ve 1 kere kan alınmış benim şekerim yuksek olduğu için normal de de o yüzden öyle istedi heralde doktor pek bir bilgim yok o konuyla ilgili ama şekeriniz iyi dediğim gibi