MervErdo Şimdi dr yanından çıktım nst den çıkan sancı 20 nedir ya 🙈 dr 41+3e kadar bekleriz dedi ama benim bi gr tahammülüm kalmadı beklemeye kör şeytan diyo ol sezeryan kurtul artık 😔😔 ne zaman gelçek bu sıpa yaa
Tugce11 MervErdo bende aynı ya 39+6 olduk nst de sancı çıktı ama tık yok ben hissetmiyorum 😂 dün kontrolde doktorum cumartesi gel suni deneyelim açıklık yoksa sezeryanla alırız dedi yarın kucağıma alcam inşallah hayırlısıyla. Sende tez vakitte kucağına alırsın inşallah ❤️
Heyecanlianneee MervErdo ayyyy bekle kız nolcakki şansın varken normal doğur. Ayy bende 29+4 üm ne zaman açıcam bu postu ya 😂
hifa_16 Bende az önce NST den çıktım 20 lerde sancı Allahım 🤦🏻♀️ 40+0 nazlı çıktı bizim kız 😅 Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻🤗
Beyziikoo MervErdo Biz de 40+1 olduk aynı sizin gibiyim sancı yok NST’de de yok su nişan hiçbir şey yok 😏 41e kadar bekleriz dedi ne kadar üzerini bekleriz bilmiyorum çok istedim evde sancılanmayı ama olmayacak galiba 🙁 Allahım sağlıkla kavuşmamızı nasip etsin beklemek zor gerçekten 🙁🙁
3441K MervErdo bende 39 oldum bugün 😊pilates yuruyus yapiyorum squata yeni başladım hafta gel dedi acilma varsa dogumu baslatiriz dedi🙈🙈😀