Eda2020 ben. 2 sene önce meral hanımda dogum yapmıstım sezeryan ve çok memnun kalmıştım ilgisi hali tavrı çok çok iyiydi ve sezeryan sonrası ağrım çok azdı hatta sordum sizin eliniz mi böyle acaba diye bi çok hastası bunu söylüyomuş eliniz çok hafifi diye 😍 şimdi de gönül isterki yine ona sezeryan olayım ama maddi durumlar nedeniyle hiç gidemedim bu gebelikte