Kızlar 34+2′yim, tansiyondan dolayı riskli gebelik geçiriyorum,kontrollerim de haftalık devam ediyor. Doktorum dünkü kontrolümde perinatolog’dan randevu ayarlayıp dopplerle kan akışıma bakılmasını istedi,bebeğin yeterli beslenip beslenemediğine ve beyin gelişimine bakmamız lazım dedi. Neden böyle bir şey istediğini anlamadım,bebeğimle ilgili bir sorun hissetmiş olabilir mi? Yoksa rutin bir kontrol mü bu? Dünden beri bunu düşünüyorum, bilen varsa lütfen yazsın.