23 hafta gireceğim ama bebeğim bi gün cok hareketliyse 3 5 gün hareket etmiyor bazende günde 1 2 ederse normal mi artık kaygı duymaktan korumaktan hamileliğinin tadını çıkaramıyorum kontrole de epeydir gitmedim ayrıntılı icin gün verdiler onu bekledigim icin çarşamba gidicem 40 gün sonrasına verdiler gün