Sevoo34 baskalarinin fikirleri yüzünden içinize sinen isimden vazgeçmeyin
benim bulduğum isim de çok zor söyleniyor ve neredeyse hic yok unuturuz nasıl söyleyeceğiz diyene elinize yazın ezberlersiniz diyorum ben öyle uygun gördüm onu koyuyorum söyleyememeleri onların problemleri torunlarının adını da ezberleyemeyeceklerse 🤷🏻♀️