Fatmahsun İyi günler arkadaşlar 9+3 haftalık hamileyim. İki gündür açık tonda kahverengi lekeler görüyorum sizce ne yapmalıyım ya da neden böyle oluyor. Bu benim ilk hamileliğim. Ne yapmalıyım
1072PINAR Fatmahsun canım doktora git.Lekelenme bir yerleşme kanaması oluyor bir de maalesef benim başıma gelen sağlıksız gebelik belirtisi.Korkutmak için değil önlem Alman için canım. Progesteron verirler,iğne verirler.Onlar geçiriyor kanamayı.
deletedmom28 Güneş kremi sürüp çıkın dışarıya bi nebze engeller ama oluşmuş lekeye çözüm pek olmuyor malesef doğumdan sonra geçer deniliyor ama 🤷🏻♀️
maat deletedmom28 Kahverengi lekeye güneş kremi?? Sanırım akıntı tarzından bahsediyor arkadaş :) Yanlış oldu heralde :)
deletedmom28 maat güneş kremini dışarı çıkarken sürün engeller bi nebze dedim yok eder demedim bunu herkes bilir
Fatmahsun 1072PINAR kırmızı kan yok işte sadece lekeler var peki doktora gitmem en iyisi teşekkür ederim
deletedmom28 maat anladm cnm ben sana bişi demedim ama keşke kendini doğru anlatmak için akıntı deseymiş leke olunca her tarafa çekiliyo malum.