busraslan1 Ekinci-ada12 babynest, küvet takımı, kitap, organik 2li zıbın aldım. Ah birde kendime başucu sürahisi aldım☺️
Beyzan Ekinci-ada12 ben sadece ağız bezi ve havlu aldm ama organik tulumlar çok güzelmiş yeri hastane çıkışı ayni şekilde bu sefer kıyafette kalite baya yükselmis ama ihtiyacım yoktu diye almadım havlunun kalitesi kötüydü ama
Oaxell Ekinci-ada12 yapmalamışlar Allahsızlar pek bişey kalmamış 😂 ama yine ufak tefek bir şeyler aldım
Nalan96 Bime gelen biberon takımı iyi mi acaba kararsız kaldım damak yapısına filan uygun mu acaba bilginiz var mı
Lilasever Nalan96 damak yapısına uygun markalar var ben olsam onları tercih ederim. Philips avent , Tommy, laniosh aklıma gelenler bunlar
mlkkk Nalan96 bimimkini bilmiyorum da ben A101’den aldım ucu yumuşak bide ay olarak 6ay üstü olduğu için cam olsun alternatif olsun diye aldım yani büyüyünce reddetmez diye düşünüyorum yeni doğan Dr.browns aldım A101 dekinin hem biberon ucu hemde ayrı kapağı vardı yani içine meyvesuyu koy kapağını kapa içeceği zaman biberon ucunu tak gibi hoşuma gitti biminkine baktım kapak yoktu onda
Nalan96 Lilasever bende onları duydum iyi diye bime gelen ucuzda olsa kullanışsızsa almamak daha mantıklı o zaman
Nalan96 mlkkk a101 e geleni görmedim canım da bime gelen de senin dediğin gibi özellik yok wee baby markası da
mlkkk Nalan96 wee baby de güzel alternatif olarak alınabilir yenidoğana kaliteli olmalı ama 6aydan sonra ek gıdaya geçiyor zaten meyvesuyu ayran filan verirken kullanılır emzik gibi damak yapısını bozacak kadar uzun kalmıyor sonuçta biberon ağzında