Hanımlar eşimin 5.günü bende 2.gündeyim ve fena bi eklem ağrısı var doktorum doğal beslen bal zencefil kuşburnu meyve tüket dedi de ben hiç iyiye gitmiyorum üstelik dikişim de var rahim ağzı yetmezliğinden dolayı bebeğime bir şey olacak diye çok korkuyorum hamileyken corona olup bebeğini sağlıkla kucağına alan varmı moral olsun bana da bu 3gebeliğim ve iki kaybım var