Gul_meftun Arkadaşlar birazdan doğuma gireceğim sezaryen olacağım tam 38 haftalığız 4. Sezaryenim olacak benim ve bebeğim için ayetel kürsi okur musunuz🤲
zeynepylmz Gul_meftun okudum canım sağlıkla kavuşun inşallah,sen de dua eder misin bana ve bebeğime ?
Merveee34 Gul_meftun Sağ sağlim bebeğine kavuşursun insAllah canım bende 4.sezeryan olucam .çıktıktan sonra kendini iyi hissedince bana yazar mısın
Gul_meftun Merveee34 Allah’a binlerce şükür o kadar güzel bi doğum oldu ki . Boşuna kendimi stres yapmışım. Doğumlarım içinde en rahatı bu diyebilirim ağrım acım yok denecek kadar azdı inşallah sizlerede böyle doğum nasip etsin
AkdenizBeyza Gul_meftun Okudum kuzum Allah’ım kabul etsin Sağlıkla kucağına alırsın bebeğini inşallah. 🙏💜
Livanur_65 Gul_meftun okudum rabbim hayırlı evlat etsin inşallah sağlıkla huzurla büyüsün inşallah Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin
Gul_meftun Allah razı olsun herkesten doğum yaptım çok şükür sağlıklıyız çok kolay geçti çok sezaryen olan anneler korkmayın sakın diğer doğumlarından bile kolay oldu
SumeyyeBaltaci Gul_meftun okudum canım rabbim sağlıkla evladına kavuşmayı nasip etsin inşallah bende 3.5 4 ay önce kürtaj oldum yeniden hamile kalmak istiyorum benim icinde dua edersen cok sevinirim ❤
Merveee34 Gul_meftun ayy canım ne güzel 😍😍Darısı başıma insAllah 🤲🏻sağlıcakla büyüt yavrunu insAllah ❤️🌹benim için cennet kokuluyu bolca kokla 😍🧿