ggzmkrcc bence tekrar bakmaz artık çatına bir fikri oldu artık. Kilosuna bakarak karar verir diye düşünüyorum. İnşallah hakkında hayırlısı olur. Sağlıklı gelsinler de Doğum şekli çok önemli değil. Ben en çok kafası sıkışacak inmeyecek kanala o yüzden de bebeğim riski girecek diye korkuyorum. Son zamanlar psikoloji iyice kopuyor 😂 doktor ne diyecek bakalım