Bayındır hastanesi söğütözü şubesinde prof dr ahmet nuri danışman ı öneririm. Benim aynı zamanda gebeliğimi takip eden dr kendisi. Ankaraya 6 ay önce falan geldi öncesinde de istanbul acıbadem de görevliymiş. Ben her açıdan çok memnunum detaylı ultrasonu yaklaşıl 1 saat her detayını inceleyerek yaptı çok şükür herşeyimiz de normal. Gebelik takibi de aynı şekilde hem her detaya dikkat ediyor hemde inanılmaz rahat ve güvende hissettiriyor. Kısacası memnunum ve gözüm kapalı öneriyorum.