m_yk34 kaşar fındık ceviz falan yiyin diyorlardı direk bebeğe geçiyormuş galiba tabi direk doktorların söylediklerine baksan daha iyi olur ama dediğim gibi son haftalarda hızlanıyor kilo alması zaten sorun olsaydı beslenemiyor olsaydı kordonda falan sorun olsaydı doktor illa ki derdi hiç stres yapma bence bebeği etkilemesin. Yoksa tabi ki insan evladını düşününce korkuyor ben de fazla kilo aldığı için korkulardayım mesela o yüzden söyledm yanlış anlama 🥰