Pandemiden dolayı şirketim hamile çalışanlarını şimdiye kadar 24. Haftada izine çıkartıyordu daha yeni çıkan arkadaşlar oldu, müdür o çalışanın isteğine bağlı diyor zorunlu değil demeye getirdi, acaba iznimi kullanmam istenmiyor bana yanlış mı bilgi veriliyor diye düşünüyorum böyle bir durum yaşayan bilgilendirebilir mi ? Şimdiden teşekkürler.