Edirefp Um07 benimde sol kasığıma doğru oluyor ovalayınca dinlenince geçiyor. Ben gaz sancısı olduğunu düşünüyorum çünkü sancılar için daha çok erken
Um07 Edirefp Sancıların erken veya geç diye birşey yokmuş canım her sancı önemliymiş aslında önlem için doktora git gozuk bence için de rahat etsin
Yarenimm Um07 bende şimdi kontrolden geldim nst ye bağladı sanci çıkması sukur adet san iyi gibi ağrım sık oluyor ama ya magnezyumumagnezyumu 2 ye cikartti