Elifmstf Prenses21 1 tane onlu 2 tane 5li hastane çıkışı aldım Zıbın sadece 7 tane yeni doğan aldım. Kalanı kıyafetleri 0.3 ay hepsi çok alma dediler yetmezse alırım diye düşündüm
gulsenmstf Prenses21 canm 0-3 aylık oluyo onlar onlarında kırkına kadar gıydıreblırsın 5 parca yeter bnce buyuk olsun da kucuk olmasın her turlu gyer buyugu
BurcuLice Prenses21 ben hızlı büyüdükleri için fazla bir şey almadım 1 adet 10lu hastane çıkışı var 8 tanede tulumu var sonrası için 3-6 ay arası alacağım zaten yaza denk geliyor
ozum06 Prenses21 Prenses21 pardon ben hastane için ssoriyorsun sandım 😁 ben ilk oğlumda begendiklerimi aldım çoğunu giydiremedim büyüyor hemen yenidoğan az al ben ikinciye bir iki yenidoğan Alcam 3 6 ay yada 03 ay aliyorum
nurdane3504 Prenses21 ben çoğunluk 0-3 aldım bı tane hastane çıkışı seti aldım onlar yenidoğan oluyor bı tane de isimli tulum yaptırıcam diğerleri hepsi 0-3 hemen büyüyorlar o yüzden çok yenidoğan alma dediler bende almadim 🤷🏻♀️
zeynepbalci nurdane3504 bende yenidoğan hiç almadım hepsi 0-3 bi de dediğin gibi 10lu hastane çıkışı, 5li takımlarda küçük oluyo zaten
Uykucu2307 Ben 4 takım aldım eldivenli. 2 de kısa tulum var. Bence fazla almayın kızlar. Çabuk küçük kalıyor. Yazın doğacak benimki ztn ondan da almadım ben pek. Çok sıcak olursa zibinla durdururum
bambam_betty Prenses21 3 tane 5 li takım, 3 tane tulum, 10 tane 0.3 ve 3.6 aylik zibin, 2 tane patikli don aldım. 3 tane muslin , bir nohut battaniye, bir de kalın yun battaniyem var.
teachervera Prenses21 Ben 2 adet 8 li, 2 adet 5 li 0-3 aylık hastane çıkışı aldım. 1 tane altı üst takım aldım yine. 6 7 adet yenidoğan zıbın var. Diğerlerini büyük aldım
CigdemSenol Prenses21 2 hastane çıkışı almıştım. Birini hiç giydirmedim desem yeridir. Kiyafet konusunu hiç abartmayin. Hızlı buyuyorlar ve bi bakmışsınız Uerinde etiketi bir sürü kıyafeti kalmis. Tecrubeyle sabit
Morvy Prenses21 sanırım burda çoğu soruyu yanlış anlamış hastane çıkışı diye anlamışlar😁 ben 3 adet yenidoğan zıbın, 0-1 ay 2 adet tulum, 2-3 ay 2 adet tulum aldım bu tulumlar sanırım yenidoğan sayılıyor yani 4 adet yenidoğan tulum. Bir adet 5 li hastane çıkışı alıcam sanırım bunlar yenidoğan için yeterli olur.