gazetecianne hayirli olsun canim saglimla ikisini de kucagina al insallah. 35 haftalik oluyoruz yarin. Bi kiz bir erkek bebislerim. 24 e kadar rahattim ne midem bulandi ne baska bisi. Sadece bas ağrısı yasadim. 24den sonra vücut agrilarim ve kronik yorgunluk başladı. 24den beri izinliyim calismiyorum cok şükür yoksa zorlanirdim baya. Toplamda 13 kilo almisim simdiye kadar. 30.haftada nst de sancı cikti serumlarla durduruldu. Hamilelikten itibaren hic temizlik yapmadim ben hep dinlenme modundayim. Son 3 haftadir da kayinvalidemde kaliyorum bacaklarim tasimiyor beni yemek yapmak inanlmaz yoruyor.doktorum 36 37 de duruma göre alicaz dedi insallah 37 ye dayanırız kuvez süreci yaşamayız. Benim gebelik ozetim bu sekilde 😊