Saglik icagindaki doktora sikayetlerimi soyledigim zaman tokluk sekerini bakilmasi gerektiğini söyledi . Ozellikle seker yedigim zaman agzimin icinde cok degisik bi tat oluyo. Kuluk mu desem daha degisik kotu bisey sanki yasayanlar var mı nasil geciyo bu sey?🥺