Merhaba 33 haftalık gebeyım cınsıyet erkek dun kontrole gttım ve bebegın kafasının 36+4 de gorundugunu soyledı doktor ve bu sekılde buyumeye devam ederse normal dgum yapamayacagımdan soz ettı ılk dogumum normaldı halbukı. Basına gelen varmı yada duyan 😔