Merhaba kızlar , formu kullanırken sürekli doğum hikayelerini okurdum ve bende prematüre bebekler için özellikle doğum hikayesi arardım erken doğum riskim olduğunu öğrendiğim günden bu yana.Gebeliğimin 30. Haftasında bebeğime gelişim geriliği ve oligo tanısı koyuldu. Gel git gel git derken günler hastanelere gitmek ve hastaneler de kalmakla geçti . Yaklaşık 1 aydır da hastanede kalıyordum. 37. Haftaya kadar takipte olacaktım , ta ki bir doktorun muane hatası yüzünden sancılarım 33+6 da başladı . Doğum sancım da nst de çıkıyordu. Ve açıklık da oluşmaya başladı . Oysa daha minikti benim yavrum ama doğum gerçekleşti. 2 kg var yok , küveze alındı. Daha göremedim. Sütüm de gelmedi. Oysa ne planlar yapmıştım , bebek çikolatasından kolonyasına lohusa takımımdan magnete hastane çıkışları…Şimdi bunlar değil sadece ve sadece kucağıma alma hayali kuruyorum.Üzülmek istemiyorum çünkü sütüm hiç gelmezse diye korkuyorum. Ama bir tarafım hep buruk. Dualarınızı bekliyoruz güzel teyzeleri. ♥️