Mehmetefe1507 bizce degil de doktorunuzca yaptirin veya yaptirmayin cunku burada öyküler bitmez 🤗 konşunun kızının gelini yaptırdı da bilmem ne oldu kaynanam onu dedi de bilmem ne olmasın diye yaptırmadık vs herkes çok prof burada açıklamaları da “yaptırma çok zararlı” tamam ama neden bilimsel olarak açıkla kardeşim 😳
kendiniz araştırın doktorunuza da sorun kafanıza yattığı gibi davranın en iyisi