Minik_kalplim_ Doktorunuz mu tavsiye etti solunuza yatın diye? Ben internette okuyup soluma yatmaya şartlamıştım kendimi, sabah öyle ağrıyla kalkıyordum ki muhtemelen dönmemek için kendimi kodluyordum ve uykuda kasıyordum bilinçaltı ile. Bunu doktoruma söyleyince soluma yatıyorum ama ağrım çok oluyo sabahları diye kızdı bana kim dedi sana soluna yat diye dedi? Haftanız erken olduğu için söylüyorum şuan her pozisyonda (karnınız çıktı mı bilmiyorum ama) uyuyabilirsiniz sakınca yok 🌺 38+0 soldan sağa dönemiyorum, ne tarafa yatsam sabah komple o tarafım uyuşuk uyanıyorum ve desteksiz doğrulamıyorum. Demem o ki ilerleyen haftalarda isteseniz de yatamıcaksınız zaten, bence şimdi keyfini çıkarın yüzüstü sırtüstü nasıl rahatsanız öyle yatın 😇