Cansell 26+3 um 2 cm acıklık var bu haftalarda serklaj olan varmı olumlu seyler duymaya ihtiyacım var
gizemozdemir1990 Cansell merhaba, ben 22+5te 5 cm aciklikla acil serklaj oldum. Genelde sizin haftalarinizda serklaj yapmayip surekli yatmanizi istiyorlaf diye biliyorum. Doktorunuz ne diyo?
gizemozdemir1990 Cansell korkmayin cok kolay bir islem, sonrasinda cok az agrim oldu agri kesici ile gecti. Ilk 2 hafta cok onemli, ben o gunden beri wc harici kalkmiyorum. Muhtemelen sizde hep yatarsiniz
gizemozdemir1990 Cansell ben aksam ameliyat oldum acil, o gece ve bir sonraki gece kaldim. Max 2 gece kalirsiniz.
Cansell gizemozdemir1990 merhaba ben ameliyat olalı 8 gun oldu ce bugun kanamam var pembe seklinde normalmi
gizemozdemir1990 Cansell merhaba sanirim 10 gun icinde normal ama benim olmamisti o yuzden doktorunuza sormanizi oneririm. Yaniltmiyim sizi