MerveRt Kızlar merhaba, haftadayız hoşgeldin magnetlerini artık yaptırmak istiyorum fakat çok kararsızım. İnstagram ya da internetten yaptırıp memnun kalan var mı? Haydi paylaşalım 😇🥰
kadriye25 MerveRt biz neseli_taslar_04 sayfasından yaptırdık çok da memnun kaldık tavsiye ederim 😍🧿🙋♀️
Buseseyma MerveRt 4 sene önce kızıma yaptırmıştım ama suan pandamiden dolayi gereksiz masraf görüyorum yaptirmadim
selege MerveRt Instagramda tesadufen kesfettiğim bir sayfa “makromedekordesigns” sahibi cok ilgili ve kibar makromeden gökkusagı magnet yaptırdım ve cok memnun kaldım bakabilirsiniz 🙌🏻
Burcu_07 Kanserli çocuklar derneğinin sitesi var ordan taş magnet yaptırdım.hem ihtiyacım karşılanmış oldu hem de o güzel yavrulara bağış yapmış olduk❤️
Burcu34- MerveRt Ben instagramdan @kokulutas_partimissden yaptırdım çok memnun kaldım yaptırdığım kişide burdan zaten bebek bekleyen bir anne burda tanıştık 😊
Taze-Anne28 MerveRt ben tema vakfına yaptırıcam. Bebeğimin gelişi hayırlı bir şeye neden olsun istiyorum 😊
Mervuras26 MerveRt haha😁 balon açmak magnet yaptırdım istediğim resim sitede Yoktu kendim başka siteden bulup attım dizayn yaptırlar ben onayladım bastılar . Tanesi 2,5 lira ya geldi
MerveRt Mervuras26 aaaa fiyat çok uygun olmuş . 6-7 liradan aşağı yok şu zamanda çok yüksek rakamlar bunlar 😔
Susam1 MerveRt şimdi bir yer buldum 1 lira 1.5 lira çokta güzel modelleri var bakalım geri dönüş yaparsa istiyorum hemen memnun kalırsam yazarım burdan 😉😉