35+5 haftalık hamileyim rutin kontrole gittim Çarşamba günü nst de düzenli sancılar ve rahimde 2 cm açıklık çıkınca doktorum yatış verdi ilaç ve serumlarla sancıları durdurdular iki doz ciğer geliştirici iğne yapıldı en son muayene etti açıklık ilerlememiş nst de sancı çıkmadığı için eve gönderdi dün akşam sancın olursa,kanaman ya da suyun gelirse hemen gel dedi nst de 80 leri bulan sancıları hiç hissetmiyordum korktuğum şey doğum sancısı gelirse onları da hissetmezsem doğum başlarda hastaneye gidemezsem?