Herkese merhaba.. Buralarda yeniyim. Size kafamı karistiran birşey sormak istiyorum. Ben tüpbebek ile gebe kaldım ve Şişli Memorial Hastanesi’ne gidiyorum. 21Mart transfer oldu 30 Mart sırasıyla beta hcg 2ser gün arayla 114,272,586 çıktı sonuca da çok iyi dediler. Fakat normalde bir hafta sonra gel keseyi görelim diyeceklerine taa 22 Nisana gelin hem keseyi görelim hem kalp atışı duyalım dediler. 30 Mart-22 Nisan arası çok uzun değil mi? Bebek nerdeyse 7 haftalık oluyor. Acaba başka hastaneye gidip keseye falan baktirsam mi? Kafamda deli sorular.. 😔 Napsam yardım edin 😔