Zehratuzlu18 19+6 hamileyim el ayak yanmam vardı sıcak basıyırdu dün tişört giydim galiba üşüttm gece karın ağrısı çektim sanki gaz sancısı gibi girip geri çıkıyor sizce üşütme den mi başka bi sebebi var mı yaşayan var mı
metehaninannesiii Zehratuzlu18 usutmussun canım ayaklarını belini sıcak tut eğer çok rahatsız ediyorsa ayakların altına sıcak su torbası koy büyük ihtimalle de gaz da vardır onu yapinca rahatlarsın