Minikmom__ Uykumdan resmen böyle uyandım. 1-2 damla kaçırdım farkedip direk lavaboya koştum. Başta anlamadım iç çamaşırım ıslak olunca farkettim. Neden olur sizce yaşayan var mı aranızda. Çok kötü hissettim kendimi ağlama eşiğine geldim. 😢
Gizmolata Minikmom__ canım bebek büyüdükçe idrar kesene baskı yapıyor bunda ağlıcak bişey yok, ben bazen hapşurunca falan kaçırıyorum gülesim geliyor😂
F123_ Minikmom__ aynısı bende de oldu cnm bende kokuyorum aceba suyum mu geldı diye ama bılmıyorum agrım kasılmam yok idrar mi onuda bılmıyorum.
Balbocegi_ Minikmom__ normal uzun sure tuttmussunuzdur kacmistir endiselenmeyin suyunuz olsa okadar olmaz bence az ve tutamazsiniz ki
Cimen_bebek Minikmom__ Birşey sorucam rüyanızda tuvaletinizi yapıyormuydunuz peki? Neden soruyorum çunku bir defa ruyamda çok sıkışıp tuvaletimi yaparken gördüysem kendimi bunu yaşamışlığım olmuştu. Idrarımı yapmaya calışirken uyanmiştim tam ve bu durumdaydim.
Minikmom__ Cimen_bebek yok canım rüyada falan görmedim. 2 damla kaçırdım farkettim tuttum uyandım bir aptallaştm 🤦 sonra lavaboya gittim direk
Gulcanbaran Bende gecen hapsurdum ve bildigin altımı kaçırdım yanlız degilsin☺️ idrar kesemize baskı yapıyor büyük ihtimal
Aynur-13 Minikmom__ merhaba ben 10.haftamdayken gülünce oturunca ayağa kalkınca ne biliyim her hareketimde idrar kaçırıyodum ve ilk gebeliğim olduğu için çok endişelendim ve eşimle beraber apar topar hastaneye gittik 😂 geçmişti bu aralar yine başladı bildiğin altına yapıyorum ama komik geliyor artık bana eşim masumlar apartmanı gülben oldun diyor napalım hamilelik garip bişey ve her gün yeni bir gariplikle uyanıyoruz ❤️
Minikmom__ Aynur-13 benim eşimde sağolsun uyandı sakinleştirdi. İnsanoğlu olabilir dedi ama hayatım boyunca bebeklik dışında hiç başıma gelmedi. Birde hamile olunca 2ye katlandı korkum