Glbnpk Merall12 Acaba 3 haftalık olabilir misiniz? 1. Hafta sayılan yani son adet haftamız hamile olmuyoruz çünkü 🙈
Merall12 Glbnpk doktor 1 haftalık dedi bilgim olmadığı için pek fazla buraya yazıp fikir almak istedim
Bybi_geliyor0203 3MelekAnnesi3 ben 5 günlük hamileyken gittim kan testı sonucunda kıź kardeşim 7 günlükken hamile olduğunu öğrendi doktordan gayet normal
ratatosk 3MelekAnnesi3 tüp bebek de olsa 1 haftalık hamile sayılmaz ki tüpte de son adet tarihi baz alınıyor en fazla 2 3 gün oynama oluyor.
3MelekAnnesi3 Merall12 vallahi bilemedim bence o doktorda sorun var en en en erken 2 haftalıkken Bi ihtimal ögrenilir belki ama 1 hafta imkansız kuzum bence yol yakınken Baska doktora devam et sen bu arada hayırlı olsun bebiş
Glbnpk Merall12 3-4 haftalık gebeliğe denk gelir bu değer. Heyecandan yanlış anlamış olabilirsiniz. Hayırlı olsun ☺️
Cemilef92 Merall12 Benim değerim 22 idi 3 haftalık hamilesin demişti doktor, sizin 1 hafta olması pek mümkün görünmüyor, 1 ay demek istemiştir muhtemelen
Merall12 Gamzebrb ultrason ile şuan görünmez çok yeni dedi ama adet günüm daha gelmeden hamile olduğumu anladım
Gamzebrb Merall12 evet 47 zaten düşük keseyi görmen için beta değerinin 1500 lerin üstünde olması lazım bence sen şuan 2-3 haftalık felansın adet günün geçse daha yüksek olurdu zaten beta değerin
Gamzebrb Merall12 mesela bende hep erkenden anlarım günüm geçmeden bilirim gider kan verrim ve çıkar birisinde 3 haftalıktı ve betam değerim 94 çıkmıştı
Gamzebrb Merall12 canım insan adet bitiminde hemen hamile kalmaz ki adet bitiminden 2 hafta sonra yumurtlama günü olur yumurtlama gününde hamile kalırsın ☺️
Babybump Gamzebrb hayır adet bitiminde de hamile kalabilir ben adet bitimimden 2 gün sonra hamile kaldom
Gamzebrb Babybump ya evet öyle kalan çok ama 1 ay olmuş onunkisi 47 çok düşük o yüzden öyle dedim canım ☺️