Damlladamlla Kızlar benim gibi Sedef hastası olan var mı 5 senedir Sedef hastasıyım ve ilaç da kullanamıyorum göğüsümde çıktı yaralar şansa doğumuma 15 20 gün kaldı nasıl emziririm çocuğa geçer mi korkuyorum böyle bi durum yaşayan var mı
Bernakrc1 Damlladamlla canım bende aynı Sedef hastasıyım ve doğumuma yakın göğüs kenarlarımda çıkmıştı kabuk kabuk olmuştu ama hep emzirdim nemlendirdim sürekli ve bi zaman sonda geçti Şain bebeğim 1 yaşında hala emziriyorum
Ddilayyyy Damlladamlla emzirirken nasıldı canım senin çoğaldı mi bişey kullanabildin mi geçirmek için