Tokay21hulya Kizlar merhaba 27 haftalık aşırı boğaz yanmasi yaşıyorum. Bazen sadece yanmayı durdurmak için ekmek yiyorum bazende süt içiyorum. Ama öyle bi yaniyorki onlar bile artık çare olmuyor. Dondurma yediğimde daha rahatlıyorum siz neler yapıyorsunuz
Lalihhhh Tokay21hulya tam da şuan mide ve boğaz yanması ve ağrısı yaşıyorum , 28,29 haftadan sonra başladı 🤪
Eylemymn34 Tokay21hulya bnde 27 haftalığım aynısı bnde de var ve artık pskolojim bozuluyo sinirleniyorum gaviscon var onu içiyorum
Mltm Aile hekimim Rennie duo şurup verdi yandıkça ondan bir kaşık içiyorum rahatlatıyor. Gece yatarken çift yastık kullanmaya başladım. Bazen uykumdan uyandıracak kadar yanıyor artık 36 haftadayım 😐 doktorunuza söyleyin uygun bir ilaçla geçer inşallah
Bilge44 Tokay21hulya Akşam yemekten sonra daha bir şey yemiyorum. Geceleri daha kötü oluyor çünkü. Gece çözümünü öyle buldum 👍🏻Gündüzleri de çok eğilip kalkmamaya çalışıyorum o inanilmaz etkiliyor 🤦🏻♀️ Bir de en az 3 yudum süt biraz olsun hafifletiyor 🤷🏻♀️