sema-95 buiyimi çok zor beğeniyorum ☹️ Güneş ismi de çok hoşuma gidiyor ama ERVA GÜNEŞ. bir türlü uyumlu gelmediği için tamam diyemiyorum 😅
sema-95 Glbnpk çevremde kimse uyumlu bulmadığı için bende emin olamadım bir türlü . Şuan siz hariç 😅☺️☺️