minisinannesiiii Iyi geceler hanımlar 2 parmağımı kestim dikiş filan attılar parmaklarim sarılı tüyleri zaten zar zor aliyodum şimdi hiç alamiycam son 15 20 gün kaldı tüy dökücü krem kullansam zararı olur mu
Selvaa minisinannesiiii tuy dökücü krem içerdiği kimyasallardan dolayı kullanilmamali vücudunun hicbiryerinde kullanma Allah korusun gerçekten çok keskin kimyasallar içeriyor ve bunu tenin emiyor jiletle almayı dene yapamazsanda eşinden destek al yada biraz sabir et iyileştikten sonra hallet
3MelekAnnesi3 minisinannesiiii biraz uzunsa canım kuaföre git bence hem dogum sonrasıda cok rahat edersin 1 ay cıkmaz
Jesca minisinannesiiii kuaföre git canım en iyisi kuaför.. Ben jilet kullanamıyorum bende alerji yapıyor çok uzun zamandır da kuaföre gidiyorum çok rahat ediyorum 20 gün falan çıkmıyor.. Hem kuaförde 10 dakika bile sürmüyor
minisinannesiiii Selvaa doğumuma 15 gün filan var dikişler de 10 15 güne anca cikar dediler napcam bilmiyorum
Selver90 Normaldede ozel bolge icin onerilmeyen bir urunu kesinlikle hamileliginde kullanma canim.alerjik reaksiyon bile gostere bilir Allah korusun kas yapayim derken gozden olursun
Selvaa minisinannesiiii o zaman eşinden destek al yada kuaföre git ama kesinlikle kreme bulasma bende normalde kuaföre ağdaya giderdim bu pandemi yasaklar derken jilete dönmek zorunda kaldim karnim kocaman oldu zaten göremiyorum kendimi kestim Artık eşimden yardim istedim o yaptı temizliğimi sende ya eşinden varsa yakının kiz kardesin falan destek al ama en mantıklısı kuaför gibi daha uzun süreli rahat olursun
3MelekAnnesi3 minisinannesiiii evet alıyor genelde agdacısı varsa girince sorarsın agda yapıyo musunuz diye cnm
Ebru42 Agdaya gitsen daha rahat olmaz mı hem daha geç çıkıyor hemde tertemiz oluyor canım en olmadı jiletle falan halletmeye çalış
minisinannesiiii Ebru42 jilet aşırı derecede alerji yapıyo uyuz gibi kaşınıyorum bide tutamiyorum zaten sağ elimin 2 parmağını kestim
Ebru42 minisinannesiiii aynı şekilde bende 2 3 defa kullanmak zorunda kalmıştım ve çıkarken kaşıntıdan aglayacak dereceye gelmiştim. Sen temiz güvenilir bi kuaföre git aldır o zaman bence hem kafan rahat olur hemde arkadaşın dedigi gibi dogum sonrası da çok rahat edersin canım