Pembiskizlarim01 Kızlar pazartesi günü sezeryanla dogum yaptım 2 gündür gögüslerim yara oldu acaba ne yapsam bian önce düzelir 😔
Melo3535 Lansinoh Lanolin Adlı gögüs ucu kremi var canım yıkamanada gerek yok sürdüğünde bebek emmeye devam edebilir zararı yok ondan alabilirsin en kalitelisi
Ozge0634 Pembiskizlarim01 hiç bilmiyorum ben hepsiburada dan aldım silverlinda marka 120 lira olması lazım