Merhaba 30 / 31 Mart yumurtlama günümdü peşine çok güzel bir şekilde catlamam olmuş. Tüm günleri değerlendirdik.. Şimdi de beyaz akıntım var.
Salı Çarşamba yumurtlama Cuma çatlama günüm du . Çatlamamin üstünden 5 gün geçti ne zaman test yapmalıyım sizce . Bugün gittim kan verdim <2 çıktı HCG.