Naziferabia Hanımlar oruç tutacak mısınız? Ben çok kararsızım ama dayanabileceğimi sanmıyorum biraz sıkıntım oluyor sizceeee??
Defnerabia Naziferabia ben 35 im tutamam sanırım ara öğün bile geçikince bir tuhaf oluyorum ama cok istiyorum borc bırıktıkce bırıktı
Dilekcnkn Naziferabia ben 13 haftalığım doktoruma sordum ama bu aralar su çok içmen lazım tavsiye etmiyorum sonuçta hamilesin dedim zaten çok acıkıyorum kan şekerim düşüyor tutamam o yüzden
annesininpirensesi Naziferabia deniyecegim tuta bilirsem tutarim baktim zorlaniyorum tutmam sonra kazasi ni yaparim bunyenin zayif dusmemesi lazim ben iruc tutayim direk dislerim agriyor nedense vitamin eksikligi var sanirim
Sena3894 Bende tutsam diyorum sonra tansiyonumun düşmesinden korkuyorum çünkü hamile olmadan öncede ramazan ayı benim için çok zor geçiyordu gözümün önünü karariyordu acıkınca . O yüzden zorlamakta istemiyorum kendimi. Ama kararsızım bende.
nnurguler Naziferabia oruç tutma zorunluluğu tok hamilelikte. Fazla aç kalmak ve daha önemlisi susuz kalmak bebek gelişimi açısından da hiç doğru bir şey değil diyor doktorlar. Tabii ki tutmak ya da tutmamak sizin kararınız ama tutmamak hamilelikte en doğrusu gibi görünüyor 🌼
Mesutnur15 AycanAycan19 bebegin kilo alma aylari suan su ya ve gida ya ihtiyaç i cok fazla benim ki küçük die tutucam doktorum da onaylayinca icim rahat ama 33 haftalik olsam tutmazdim tabiki karar yine sizin ☺️
Seda344 Naziferabia ben 10 haftalık olcam. Gayet rahatım. Doktoruma sordum. Tutabilirsin dedi. Tutucam ben. İlk doktoruna sor. Kendine güveniyorsan dene. Olmadı tutma canım
Naziferabia Seda344 Bende şimdi tam 16+1 falan olmam lazım ama benim aşırı baş ağrım oluyor tansiyonum düşüyor hele de 3-4 saat yemeyim daha kötü oluyorum
Oglumveben34 Naziferabia 25 haftalık oluyorum ve tansiyon problemim var hamileliğimden beri maalesef tutamayacağım
Naziferabia Oglumveben34 benimde genelde tansiyonum düşük oluyor aşırı baş ağrısı yaşıyorum ve 3-4 saat bile yemeyim içmeyim balım dönüyor ellerim titriyor gözüm kararıyor bide su içmeyince kasıklarım da ağrı oluyor
Oglumveben34 Naziferabia benimkide aksine aç kaldıkça çıkıyor. Dediğiniz gibi yer kayıyor sanki ayağımın altından. Şuan tam bebeğinde kilo alma dönemi riske atmak istemiyorum
Yf12 Naziferabia malesef cnm ben tutamıcam çünkü şekerim yüksek düşmüyor doktor önermiyor 29haftalık hamileyim