Kızlar merhaba bugun yeni 36+0 olduk bugun ki nts de sancı 90 a kadar çıktı ama düzensiz olduğunu söyledi doktorum haftası daha erken olduğu için stres oldum bugun aynı durumu yaşayan annelerimiz var mı sık sık yalancı kasılma yaşayan yada nts de sancı durumu olan?